La colònia que ens estimem els guixaronecs i guixaronenques.
diumenge, 2 de gener del 2011
NO TOT S’HI VAL, PER TRINXAR EL GUIXARÓ
divendres, 31 de desembre del 2010
Ple municipal 30-12-2010
El Grup d’ERC va fer la feina que li pertocava de forma molt ordenada i digna. Sort n’hi va haver que amb les seves observacions i preguntes feia aflorar un munt de temes que altrament l’impermeable Ajuntament guardaria a pany i forrellat i encara podria actuar amb més impunitat.
dimarts, 28 de desembre del 2010
POT SEMBLAR UNA INNOCENTADA I NO HO ÉS
divendres, 24 de desembre del 2010
dilluns, 11 d’octubre del 2010
FESTA DELS AVIS 2010
dilluns, 4 d’octubre del 2010
Trobada de la Federació d'Associacions de Veïns del Baix Berguedà
dimarts, 28 de setembre del 2010
CRÒNICA DEL PLE MUNICIPAL DE CASSERRES 24-9-2010
A les 9 del vespre, amb l’Ajuntament en obres i la sala de plens sense l’alcalde, però amb el secretari i els 8 regidors ha començat la sessió. De públic 3 veïns del Guixaró.
Del poble de Casserres s’han tractat: pressupostos, renovació de crèdits, festes locals, obres, menjador escolar o a qui s’han de cedir els locals municipals. Un regidor d’ERC ha defensat que queda lleig i no està bé que l’Ajuntament no deixi o llogui els locals a veïns de Casserres. El que volia deixar clar el regidor era que els locals no són de l’Ajuntament sinó que “són del poble i l’Ajuntament els administra”. S’ha de trobar una solució, perquè tots els veïns tenen els mateixos drets i les entitats o associacions no poden ser els únics beneficiaris. ERC ha protestat per l’apujada del menjador escolar (un 28%) ja que ha passat de 3,5 € a 4,5€, tot i que estaven d’acord que el servei el faci una empresa de Casserres.
A precs i preguntes s’han exposat temes del Guixaró:
- Com és que unes obres d’un privat no paguen llicència municipal?
- Com és que s'han fet unes obres sense projecte i sense llicència?
El secretari ha contestat amb evasives i inconcrecions.
El cap de l’oposició ha dit que afirmar que un mur protegit del Guixaró ha caigut sol és una incongruència, doncs hi ha fotos d’una màquina excavadora aterrant-lo. No hi ha hagut resposta. En darrer terme, s’ha preguntat, perquè molesten uns horts del Guixaró al costat del camp de futbol. El regidor d’urbanisme ha dit que es convertirien en una zona verda amb arbres. No obstant, tant el projecte d’obres com el Pla director concreten que allí hi van horts. Aquest mateix regidor ha reblat: “allí hi ha bidons d’aigua que fan fàstic i els dels horts són uns porcs que llencen la porqueria al carrer de baix”. El públic del Guixaró s’ha sentit molest, amb raó, per aquestes paraules ofensives del regidor que a més no s’ajusten a la realitat. Malgrat les protestes no ha presentat disculpes. Tot seguit la tinent d’alcalde ha fet callar el públic que protestava per les paraules del regidor de les colònies. Eren poc més de les 10 que s’ha donat per acabat el ple. Fora de la sala han continuat els comentaris i retrets per les paraules insultants i fora de to del regidor. No només es fan unes obres que desfiguren i trinxen el Guixaró sense l’aprovació de la majoria de veïns sinó que se’ls insulta des de l’Ajuntament. De pena!
